Privind afara..

prin ochii inchisi, trag aerul rar si rece in piept, il simt cum imi strapunge plamanii, imi iese prin piele, imi ridica pleoapele.. e noapte. nimic de vazut nici cu ochii deschisi. fum? e al meu. nici  nu mai stiu daca e o parte din mine ridicandu-se spre orizonturi mai bune sau banalul monoxid de carbon din arderea lutului astuia in bucatele mici si albe, lungi si delicate. e frig. evident. ar fi trebuit sa ma surprinda? nu, nimic nu ma mai surprinde. cu atat mai putin ceva atat de banal ca o noapte neagra de iarna in care fumul urca spre cer. spre cer? in intunericul asta nici nu mai stiu incotro e sus. sau daca sus e cerul. poate ca dupa ce am inchis ochii, cerul e undeva in dreapta, ascuns de apa aia albastra.. cel putin banuiesc ca e albastra.. de aici pare neagra. nici mana nu mi-o vad.. simt ca o ridic, si ii fac cuiva cu mana. de ce? cine naiba sa ma vada in bezna asta. ma opresc. ce-mi veni sa-i fac cuiva cu mana in intunericul asta? de bun venit. cine ar veni in negura asta? de bun ramas.. unde ai pleca cand nu vezi unde te poarta picioarele? de ce am deschis ochii? doar vad si cu ei inchisi..

~ de thorarchdevil pe Ianuarie 26, 2010.

Lasă un răspuns

 
