I walk the line..

si asta e tot ce simt ca trebuie sa fac. e un drum ingust, nici eu nu incap bine pe el. nu-i vad sfarsitul si nici nu trebuie. cand o sa ajung acolo o sa stiu. nu ma uit inapoi, stiu ce a fost pe marginea drumului, ce a ramas in urma nu ma mai ajuta cu nimic, singura urma calda e cea pe care o las acum, odata ce am ridicat piciorul din ea, nu mai este parte din mine cel ce sunt, e parte din cel ce am fost, imi poarta parfumul, imi tradeaza directia dar nu mai sunt acolo. alerg sau ma tarasc, drumul imi este zambet. e numai al meu, cateodata este singurul lucru pe care il am. ma va seca pana ii voi ramane praf, ma va devora pana cand voi ramane suflet, curat, umblandu-l. drumul sunt eu, asa cum am fost, sunt si voi fi, umblandu-ma inauntrul universului meu, liber, inchis in infinitatea mea.

~ de thorarchdevil pe Ianuarie 26, 2010.

Lasă un răspuns

 
