Ma auzi dincolo de zid..?

urban_support_by_gilad1 Cum smulg caramizile din el, urland in mine sa sfasii linistea ce m-a cuprins in sugrumare? Ma simti cum cutremur lumea sa il daram? Ma vezi cum il ud cu lacrimile mele sa-l macin? Ma mai simti in bratele tale? Acolo nu mai e decat o umbra rece.. o vaga mireasma de mine.. sau doar asta simti cand inchizi ochii si intinzi degetele inainte, sa simti sub ele caldura sufletului meu? Mainile tale trec prin zid, sa-mi cuprinda tampla.. sa ma traga dincolo de el.. dar numai mainile tale trec dincolo.. Ma auzi dincolo de zid..? Cum smulg caramizile din el..?

~ de thorarchdevil pe Noiembrie 7, 2008.

2 răspunsuri to “Ma auzi dincolo de zid..?”

  1. eu l-am construit asa stramb si eu te’am prins pe partea cealalta a zidului. doar eu sunt vinovata pentru asta.

    • Si fiecare zi trece ca si cea dinaintea ei, fara sa schimbe nimic. Un zid pe care in loc sa-l darami, il faci mai gros, pana nu va mai lasa nimic sa treaca. ACUM e cel mai important. Nu IERI. Ranile in sine dor mai putin decat nehotararea ta in conditiile cunoasterii sentimentelor tale. Sa ai in mana fericirea amandurora si sa alegi nefericirea, sa ai ocazia sa iubesti si sa vindeci si sa alegi sa fugi, e de neinteles.

Lasă un răspuns

 
